Har du några frågor?

Vi berättar gärna mer hur vi kan hjälpa dig, låt oss kontakta dig.






Vi använder cookies för att spara viss information. När du använder Dicoms hemsida godkänner du detta.

Jag accepterar
6 december, 2018

Dicom toppar Radars kundundersökning för sjunde året i rad

Vi är väldigt glada och stolta att återigen ligga på topplacering i Radars årliga kundnöjdhetsundersökning.
För sjunde året i rad ligger Dicom i topp tre vilket ingen annan leverantör lyckats med.
Vi ser att kundnära samarbete och långsiktiga relationer ger återkommande resultat. Ett stort tack till alla våra fantastiska kunder!

Radar kommenterar vårt resultat:
“Dicom är ledande på att skapa operativa, taktiska och strategiska värden hos sina kunder
under 2018 enligt Radars stora leverantörskvalitetsgranskning.”

Hans Werner, VD Radar, kommenterar rapporten som helhet:
“Det är glädjande att de som upplevs bäst blir bättre men samtidigt oroande att skillnaden mellan bäst och sämst ökar. Riskerna för såväl leverantörssida som köparsida ökar. Vikten av köparnas kompetens i sourcingprocessen och leverantörernas förmåga till kundcentrisk förändring under den pågående industrialiseringen av IT-ekosystemet är påtaglig.”

 

Radar genomför sedan 2011 årligen en större undersökning runt kundupplevda värden och kvalitet.
Årets undersökning engagerade cirka 1 000 svenska verksamheter i att bedöma sina IT-leverantörer i vad som är Sveriges största kvantitativa undersökning hos IT-beslutsfattare runt levererad kundnöjdhet.”

 

 

Taggar

Anmäl dig till vårat nyhetsbrev!